Sorry, no posts matched your criteria.

Svi pričaju o Zarinoj make-up liniji, ovo trebate znati o njoj

Nakon lansiranja parfema i linija kućnih potrepština, bilo je samo pitanje vremena kada će španski modni div Zara na svoj popis proizvoda dodati i make-up liniju. Iako je 2018.godine lansirao kolekciju mat ruževa, ovo je prvi put da je brend proizveo kompletnu kozmetičku liniju. I prije lansiranja koje je zakazano za 12. maj, izazvala je veliko zanimanje u svijetu ljepote.

Evo šta trebate znati o njoj:

Šminkerica Diane Kendal šefica parade

Na stvaranju ove linije Zara je udružila snage sa legendarnom vizažisticom Diane Kendal, savjetnicom za kozmetičke proizvode i vizažisticom Marc Jacobs Beauty odjela koja je svojevremeno razvila i liniju proizvoda za kozmetiku Calvin Klein.

Njen trendovski usmjeren pristup u samom je srcu kolekcije.

“Kad mi se Zara obratila da vodim kreativni smjer Zara Beauty, prepoznala sam priliku da napravim nešto što bi svi željeli koristiti. Zara je uvijek dosezala raznoliku publiku, a ja sam željela donijeti tu istu veliku viziju ljepote kolekcijom koja je čista, sadržajna i dostupna svima. Zaista sam ponosna na ono što smo stvorili: jedinstvene formule za oči, usne, lice i nokte. Lansirano će biti više od 130 nijansi i proizvoda koji usavršavaju vaše oči, usne, obraze i nokte – tu je sve, od šest različitih završnih boja za usne do šest paleta sjenila, 39 lakova za nokte, mat podloga, rumenila“, kaže Kendal.

Hiper-vizualna kreativna kampanja

Ne jedan, ne dva, već devet različitih vodećih majstora fotografije stvorili su hiper-vizualnu kreativnu kampanju Zare Beauty. Prikazujući beskrajne kombinacije i mogućnosti make-up kolekcije, Kendal je kreirala različite lookove koje su uhvatili poznati fotografi David Sims, Marilyn Minter, Steven Meisel, Craig McDean, Oliver Hadlee Pearch, Nadine Ijewere, Zoë Ghertner, Fabien Baron i Mario Sorrenti, koji su svi morali staviti svoj vlastiti kreativni pečat na kolekciju, nudeći potpuno različite koncepte ljepote.

Foto credit: Mario Sorrenti

Romain Lenancker za Zara Beauty

Etički odgovorna

Proizvodi su certificirani bez okrutnosti, napravljeni od visokokvalitetnih, čistih sastojaka, a gotovo sve formule su prikladne za vegane. Osim toga, upakirani su u elegantnoj, strukturiranoj crno-bijeloj ambalaži,koje se ponovo mogu puniti, osim lakova za nokte i sjajila za usne koji dolaze u ekološkom staklu.

Inkluzivnost u srži

Njen slogan “Nema ljepote, samo ljepotice” sažima je savršeno, jer Zara Beauty slavi ljepotu u svima, uključujući sve veličine, spolove i boje. Nijanse su dizajnirane tako da odgovaraju i nadopunjuju sve tonove kože. A što se tiče stvarne upotrebe proizvoda – nema pravila. Neusklađeni izgled šminke za oči; neboplave i živopisne narandžaste sjene? Apsolutno. Ipak je 2021. godina.

Neće biti opterećenje za budžet

S cijenama u rasponu od 7,90 do 25,90 američkih dolara i punjenjem od oko 4 eura, Zarini proizvodi mogu se mjeriti s luksuznim modnim kućama, ali bez pozamašne cijene.

Foto credit: Oliver Hadlee Pearch za Zara Beauty

Foto credit: Marilyn Minter za Zara Beauty

Možete probati prije nego što kupite

Ljubitelji makeup-a slobodno možete biti uzbuđeni, jer prije kupovine na Zarinoj web stranici možete virtualno probati proizvod. Zahvaljujući nepreglednim kombinacijama boja, mogli biste se u testiranju zadržati neko vrijeme.

Foto credit: Zara

NAPIŠI KOMENTAR

eighteen − seventeen =