Sorry, no posts matched your criteria.

H&M, Valentino, Mango, Balenciaga: Kako je modni svijet odgovorio na invaziju na Ukrajinu

Dok ukrajinske majke vidaju rane zbog gubitaka svojih najmilijih, slobodni (čitaj zapadni) svijet nastoji iz daleka, na svoj način pomoći narodu zemlje nad kojom Rusija vrši invaziju već drugu sedmicu. Modni svijet je ujedinjen u toj borbi, a najzvučnija imena već su poduzela prve korake u pružanju pomoći. Na Sedmici mode u Parizu, što se moglo i očekivati, vidjele su se prve reakcije kreativnih direktora i najvećih modnih igrača.

„Zalažemo se za mir i donirali smo Svjetskom programu za hranu (WFP) sredstva za pružanje humanitarne pomoći ukrajinskim izbjeglicama”, naveli su iz Balenciage, koja je u vlasništvu grupe Kering, ispod fotografije ukrajinske zastave objavljene na Instagram računu u srijedu navečer, 2. marta.

Podsjećamo, WFP, poznat kao Svjetski program za hranu, UN-ova je organizacija koja se bori protiv gladi u svijetu. Demna Gvasalia, trenutni umjetnički direktor Balenciage, sam je doživio rat u svojoj rodnoj Gruziji sredinom 1990-ih godina.

Osim donacije WFP-u, Balenciaga prepoznaje snagu društveni mreža, te i putem njih želi dati podršku narodu Ukrajine i apelirati za mir. Na službenom Instagram računu brenda izbrisane su sve objave, osim jedne, one sa ukrajinskom zastavom. Uradili su to jer kako kažu, u narednim danima žele na svojoj platformi dati prostor jedino izvještajima o situaciji u Ukrajini.

Osim Balenciage svoj glas na društvenim mrežama podigao je i kreativni direktor brenda Balmain, francuski dizajner Olivier Rousteing, koji je prije predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu 2022. na PFW objavio:

“Dok predstavljamo našu kolekciju, svjesni smo da se danas u svijetu događaju važnije stvari. Teško je osjećati se dobro sada dok smo okrenuti ka showu i odjeći, dok u isto vrijeme teškog srca slušamo vijesti. Naše misli i molitve idu narodu Ukrajine”, kazao je Rousteing, koji je kazao kako će proslijediti i donaciju Agenciji Ujedinjenih naroda za izbjeglice.

U nastavku saznajte kako su brendovi reagirali na trenutnu situaciju u Ukrajini.

ACNE STUDIOS

Donirao 100.000 eura UNICEF-u i Visokom povjereniku UN-a za izbjeglice ili UNHCR-u. Marka je također zaustavila sve isporuke u Rusiju.

ADIDAS

Obustavio je svoje partnerstvo s Ruskim nogometnim savezom i donira 100.000 eura, obuću i odjeću organizacijama koje pomažu djeci i izbjeglicama.

ASOS

Zaustavljena je sva prodaja u Rusiji i Ukrajini.

BALENCIAGA

Izbrisao je svoj Instagram račun i donirao neotkriveni iznos UN-ovom Svjetskom programu za hranu.

BOOHOO

Zaustavio svu prodaju u Rusiji.

BURBERRY

Donirao neotkriveni iznos Britanskom Crvenom križu u Ukrajini. Marka je također objavila da će uskladiti sve donacije zaposlenika u humanitarne svrhe koje podržavaju humanitarne napore u Ukrajini.

CAMERA DELLA MODA

Donirali novac UNHCR-u.

CANADA GOOSE

Obustavio je svu prodaju i isporuke u Rusiji.

CHANEL

Zatvorio je svoje trgovine u Rusiji i zaustavio svu e-trgovinu u tom području. Brend je također donirao dva miliona eura pomoći fondovima za podršku Ukrajini, ali nije otkrio gdje.

GANNI

Donirao oko 14.700 dolara Danskom vijeću za izbjeglice, te obustavio prodaju svoje marke u Rusiji.

GUCCI

Donirao 500.000 dolara UNHCR-u kroz njegovu dugogodišnju globalnu kampanju Chime for Change.

HERMES

Zatvorio je sve svoje trgovine u Rusiji i pauzirao sve komercijalne aktivnosti u zemlji.

H&M

Pauzirao je svu prodaju u Rusiji i zatvorio 170 trgovina u cijeloj zemlji, kao i trgovine u Ukrajini.

KERING

Donirao je UNHCR-u neotkriveni iznos.

LOUIS VUITTON

Donirao milion eura UNICEF-u za pružanje pomoći djeci i porodicama u Ukrajini.

LVMH GRUPA

Naveli su da će LVMH dati prvu hitnu donaciju od pet miliona eura Međunarodnom odboru Crvenog križa (ICRC) za ppomoć žrtvama sukoba. Grupa također pruža pomoć za svojih 150 ukrajinskih radnika i pokreće kampanju prikupljanja sredstava za podršku ICRC-u.

MANGO

Zatvorio je svoje trgovine u Ukrajini i pauzirao prodaju u Rusiji. Brend je također donirao 100.000 eura Međunarodnom pokretu Crvenog križa i Crvenog polumjeseca.

NANUSHKA

Neće sklapati nikakve poslove s ruskim veleprodajnim partnerima, niti će vršiti isporuku ​​u Rusiju.

NIKE

Iz ove robne marke je najavljeno kako kupovina putem interneta i putem aplikacija neće biti dostupna u Rusiji u budućnosti.

OTB FOUNDATION

Pruža pomoć porodicama i pojedincima koji bježe iz Ukrajine.

PUMA

Zaustavila isporuke u Rusiju, iako trgovine u zemlji ostaju otvorene. Puma je ponudila financijsku podršku i mogućnost stanovanja u zapadnoj Ukrajini za svojih 380 zaposlenika u Ukrajini i okolini.

RICHEMONT

Brend pod čijim okriljem su Cartier i YOOX Net-a-Porter, zatvorio je trgovine u Rusiji i pauzirao sve komercijalne poslove u tom području.

SKIMS

Najavio donacije za World Central Kitchen.

TALBOTS

Poslao 8000 artikala putem Give Back Box Charity Inc.-a žrtvama i izbjeglicama.

UNDER ARMOUR

Sklopio partnerstva sa humanitarnim udruženjima kako bi se osiguralo ono što je potrebno raseljenima, te je zaustavio sve pošiljke svojim prodajnim kanalima u Rusiji.

VALENTINO

Donirao 500.000 eura UNHCR-u.

Izvori korišteni u tekstu:The Cut i Marie Claire.fr

Foto ilustracija:Agencija Koncept

NAPIŠI KOMENTAR

20 − 11 =