Sorry, no posts matched your criteria.

TV serije postaju novo igralište za industriju ljepote

Umrežavanje brendova na globalnoj sceni praksa je koju ćemo u budućnosti sve više gledati. Pandemija koja nas je dvije godine držala zatvorenima u kući učinila je da gledamo televiziju i više nego što bismo to u normalnim uslovima htjeli i mogli. TV serije su (ruku na srce, to se počelo dešavati i prije pandemije), preuzele tron od filmova, što možemo vidjeti i po castu. Naime, sve je više filmskih faca koje danas gledamo u serijama, nekada je to bilo nezamislivo. Alec Baldwin se kao glumac ponovo rodio upravo zahvaljujući serijama, Nicole Kidman igra u serijama,Reese Witherspoon, Kevin Spacey također, i da ne nabrajamo dalje, jer lista je duga. Sva ova imena ste mogli dovesti na filmski set, ali da igraju u serijama, baš i ne. Međutim, kako sve industrije doživljavaju korjenite promjene, tako i filmska i televizijska doživljavaju svoje. TV produkcija nikada nije bila snažnija, a to potvrđuju i popularne platforme poput Netflixa naprimjer, koji je toliko gledan, da je svako analiziranje nepotrebno uzimanje prostora i vremena.

Globalno uspješne kompanije imaju nos za biznis, i to se može vidjeti upravo na primjeru umrežavanja koje smo spomenuli na početku. Najveći idu sa najvećima, uspješni traže uspješne, pa su tako beauty industrija i TV produkcija udružile snage i sada sve više djeluju na zajedničkom terenu.

Trend je da svaka TV serija koja vrijedi na tržištu mora imati svoju saradnju s kozmetičkim brendom. Urban Decay sarađuje sa Game of Thrones, Nyx i La Casa de Papel, Emily In Paris i Lancôme…Tokom proteklih pet godina saradnja kozmetičkih brendova i TV serija cvjetala je, a jedan od razloga treba upravo tražiti u našoj ovisnosti o televiziji. Statistike pokazuju, barem su se tako izjasnili Francuzi, da je 66% posto njih gledalo seriju barem jednom sedmično u 2019. godini. Dolaskom pandemije taj procenat je i veći, jer od pandemije i zatvaranja, serija je postala mnogo moćnija industrija od kina koja generira iznimno veliku gledanost. Spomenuta statistika je bila zanimljiva teritorija za brendove, naročito kozmetičke.

Posljednja saradnja koja je nedavno finalizirana desila se između Bridgerton Chroniclea, najgledanijeg sadržaja na Netflixu u 2021., koji je povodom izlaska svoje druge sezone predstavio saradnju s Pat McGrath Labsom, brendom šminke vizažista Pata McGratha. Ruževi za usne, palete sjenila, iluminatori…, koji su korišteni na setu za šminkanje likova, sada su lansirani na tržište i dostupni svima.

Urban Decay & Game of Thrones


Nyx & La Casa de Papel


Emily in Paris & Lancome

“Ovom saradnjom Pat McGrath prenosi moderni Bridgerton luksuz izvan ekrana i vrlo smo sretni što to možemo podijeliti sa svijetom. Ova kolekcija je namijenja onima koji vole Bridgerton Chronicle i Pat McGrath Labs, kaže Sandie Bailey, voditeljica dizajna i digitalnih medija u Shondalandu,koja producira spomenutu seriju.

I upravo u tome i jeste suština kolaboracije. Stvoriti zajednicu kojoj će te ljubav prema onome što voli vidjeti na ekranu prenijeti i na stvarnom tržištu. Vezati je za brend i dati joj osjećaj povezanosi sa likovima koje voli.

Neki analitičari čak postavljaju zanimljivu tezu kako su TV serije influenseri sutrašnjice. To će vrijeme pokazati. Međutim, ono što je danas činjenica je da je dovoljan samo spomen na nijansu ruža koju nosi lik ili krupni kadar fena za kosu koji koristi glumac ili glumica na ekranu pa da prodaja navedenog proizvoda poraste. Brend Revolution, naprimjer, zabilježio je 100% porast pretražnje za ljubičastim lakom za nokte nakon emitiranja treće epizode 2. sezone Euphorije. Ovo je dokaz kako se TV serije ponekad mogu pretvoriti u reklamna mjesta poput influencera na društvenim mrežama.

Foto credit:Lancome/Netflix

 

NAPIŠI KOMENTAR

two × 5 =