Sorry, no posts matched your criteria.

Usvojite ove navike za bolji početak nove godine

Ulazak u novu godinu tradicionalno u svakom čovjeku budi potrebu da donosi rezolucije vezano za vlastiti život. Većinom se te rezolucije odnose na zdravlje i finansijsku dobit, a nije rijetkost ni da se donose odluke vezano za prehrambene navike. U nastavku donosimo nekoliko praksi koje možete lako usvojiti, a koje će donijeti dobrobit vašem cjelokupnom zdravlju u 2024.godini.

DAJTE PRIORITET HIDRATACIJI

Započnite ovu godinu zdravijim pristupom prema hidrataciji. Pijenje odgovarajuće količine vode ključno je za opću dobrobit organizma. Boca s vodom neka se uvijek nađe u vašoj torbi, a sami osmislite svoj mali podsjetnik da redovno pijete vodu tokom dana.

JEDITE NUTRITIVNO BOGATO HRANU

U svoje obroke uključite raznovrsno voće, povrće, cjelovite žitarice i nemasne proteine. Navedena hrana bogata hranjivim tvarima osigurat će bitne vitamine i minerale, koji će se pozitivno odraziti na cjelokupno zdravlje ali i nivo vaše energije.

VJEŽBAJTE SVJESNO JEDENJE

Usporite kada jedete i uživajte u obrocima. Svjesno jedenje znači da ćete obratiti pažnju na okuse, teksture i sam čin jedenja. Ova praksa ne samo da povećava užitak u hrani, već također pomaže da prepoznate i reagujete na nivo gladi i sitosti.

PLANIRAJTE URAVNOTEŽENE OBROKE

Napravite plan za uravnotežene obroke koji uključuje mješavinu ugljikohidrata, proteina i zdravih masti. Planiranje obroka spriječit će impulsivne i manje hranjive izbore. Neka vaš tanjir što češće bude šaren, odnosno neka odražava raznoliku paletu hranjivih tvari.

KREĆITE SE REDOVNO

Fizička aktivnost vitalna je komponenta zdravog načina života. Pronađite aktivnosti u kojima uživate, bilo da je riječ o šetnji, plesu ili vježbanju joge, i uključite ih u svoju rutinu. Kontinuirano kretanje ne samo da poboljšava fizičko zdravlje, već pridonosi i mentalnom blagostanju.

SPAVAJTE!

Vrijednost kvalitetnog sna često se podcjenjuje, ali san igra ključnu ulogu u cjelokupnom zdravlju. Uspostavite rutinu spavanja, stvorite ugodno okruženje za spavanje i ciljajte na sedam do devet sati sna svake noći. Dobro odmoreno tijelo i um bolje će prebroditi svakodnevne izazove pred kojima ćete se naći.

RAZVIJTE POZITIVAN NAČIN RAZMIŠLJANJA

Čuvajte svoje mentalno zdravlje njegujući pozitivan način razmišljanja. Vježbajte zahvalnost, fokusirajte se na postignuća, a kada se nađete pred izazovom razmišljajte uvijek o rješenju. Pozitivan pristup i gledanje na stvari povećava vašu otpornost na probleme i doprinosi zdravijem i sretnijem životu.

OGRANIČITE DODANE ŠEĆERE

Kada poželite jesti slatko, radije birajte voće nego čokoladu. U tome je sva mudrost kako spriječiti unos dodanog šećera kojeg još zovu i najgorim sastojkom moderne prehrane. Smanjenjem dodanih šećera održat ćete stabilnim nivo energije.

POVEZUJTE SE

Društvene veze pridonose osjećaju pripadnosti, a pozitivno utječu i na mentalno i emocionalno zdravlje. Zato ostanite povezani sa prijateljima, porodicom i svojom zajednicom.

NEKA CILJEVI BUDU REALNI

Postavljajte realne i ostvarive ciljeve. Veće ciljeve podijelite na manje cjeline i ispunjavajte ih jednu za drugom. Slavite svoj napredak na tom putu, i uživajte u osjećaju postignuća i motivacije.

Foto credit: Pexels

 

NAPIŠI KOMENTAR

4 × two =