Sorry, no posts matched your criteria.

Frizerski studio Magic by Aida u prošlu subotu gala zabavom Magic Night proslavio je svojih 13 godina rada na domaćem tržištu. VIP event okupio je mnoge bh. javne ličnosti, drage prijatelje te saradnike jedne od omiljenih adresa među pripadnicama ljepšeg pola u Sarajevu. Povod više za rođendansko slavlje bio je i to što je Magic by Aida nedavno zvanično postao dijelom Kerastase kluba, na šta su posebno ponosni. Zajedno sa cijenjenim sponzorima U.S. Polo Assn. i Lisca BH pripremili su i zanimljivu nagradnu igru, te obradovali tri sretne dobitnice vrijednim poklonima. Dobitnica glavne nagrade Dalila Omerović dobila je luksuznu Kerastase Chronologiste

Žena nikad ne može imati previše cipela i previše ruževa, jer je uvijek spremna istraživati ​​nove formule, teksture, boje i završnice. Crveni karmin je posebna priča. Klasik makeup-a koji ženu ističe u masi. Peter Philips, kreativni i imidž direktor brenda Dior tvrdi da je pronašao čarobnu formulu za karmin. I ona dolazi u tubi novog Dior Forever Rouge Matte ruža. Zamislite, besprijekoran, dugotrajan završetak tekućeg mat ruža za usne, bez suhoće, a s kojim ćete osjećati lakoću na usnama. Upravo takav je Dior Forever Rouge Matte. A ono što Petera oduševljava kada je riječ o ovom ružu je to što je pun prirodnih,

Chanel ponovo pomjera granice u beauty industriji. Ovoga puta francuski brend lansirao je Le Lift Pro, vrhunsko, inovativno rješenje za prirodnu borbu protiv znakova starenja. Riječ je o beauty protokolu koji kombinira tehnike njege kože i masaže. U srcu Chanelove nove linije protiv starenja je enzimska komponenta mažurana, prirodnog sastojka nevjerovatne teksture, čija su najvažnija svojstva antiaging. Prilikom rada na Le Fit Pro protokolu, Chanelovi stručnjaci vodili su se takozvanim trokutom mladosti (područje između vrha jagodičnih kostiju i vrha brade), kojeg odlikuju visoke jagodične kosti, dobro definirano lice i puni obrazi. I kao što vrećina od vas zna, kako godine prolaze,  tako

Modna kuća Hermès uskoro će lansirati dječji miris Cabriole. Riječ je o nježnoj mirisnoj vodici za djecu, prvoj takve vrste koja izlazi iz radionice luksuznog brenda. Kreirala ga je Christine Nagel i na tržištu će biti dostupan od  1. oktobra, i to u njihovim odabranim prodavnicama. “Nastojala sam stvoriti izrazito prepoznatljivu mirisnu vodicu koja označava vezu između roditelja i djeteta. Namjerno sam se distancirala od cvijeta narandže, vodicom dominira osmantus i orlovi nokti kojima sam pokazala svoju naklonost prema djetinjstvu, tom periodu neustrašivog eksperimentisanja i nezasitne znatiželje. Mirisna vodica je poziv da produžimo ovo stanje uma, sačinjeno od igre i slobode,

Ljeti vam ne trebaju teški puderi, karmini niti odjeća. U svemu i što češće možete koristite light proizvode. Jedini izgled s kojim nećete pogriješiti je prirodni, odnosno što više natural look. Veliki beauty brendovi su se potrudili te su lansirali multipraktične, višenamjenske kremaste balzame u boji koje možete koristiti i na usnama i obrazima. Lagana, kremasta i vodenasta tekstura ostavlja kožu nakon korištenja mekom, ali ne i masnom. Također se jako lijepo upijaju u kožu. Tint od Benefita ima svoju Love varijantu, dok je YSL lansirao Nu kremasti balzam za usne i obraze. Crvena kamelija, cvijet sa revitalizirajućim moćima, ključni