Aida Zubčević:Od Favede smo napravili brend tražen i na inozemnom tržištu
Aida Zubčević je magistrica farmacije i vlasnica firme za proizvodnju herbalnih preparata i prirodne kozmetike Faveda. Kada je kao iskusan radnik u firmi Neretva, gdje je vodila njihovu malu apoteku, krajem osamdesetih odlučila pokrenuti vlastiti biznis, cilj joj je bio ponuditi kvalitetne proizvode koji će biti na korist ljudima i njihovom zdravlju. Uspjela je. Naredne godine Faveda slavi tri decenije svog postojanja. Osim što je prepoznat brend u BiH, svoje mjesto je našao i u inozemstvu. Ako biste pomislili da je ulazak na daleka tržišta kao što su Katar i Australija stavljena tačka na Favedine ambicije, razmislite još jednom. Njena
Tinka Milinović Pichler: Moj mali trik za sretan brak
Tinka Milinović Pichler, pjevačica i TV voditeljica otkako je postala majka potrebe kćerkice Margo stavlja na prvo mjesto. Majčinstvo traži puni angažman, mentalnu snagu, vrijeme, ali Tinka u toj svojoj najdražoj ulozi, nastoji ne zapostaviti ni sebe. Zdrave navike su bile tema o kojoj smo s Tinkom razgovarali ove sedmice. Otkrila nam je neke svoje dnevne rutine, od ishrane do održavanja kondicije, ali i uspostavljanja balansa između privatnog i poslovnog života. „ U zadnje vrijeme volim i praktikujem otići u teretanu i wellness. Prethodna dva mjeseca, rano ujutro dok Margo i suprug još spavaju, odlazim u teretanu, a naveče kad suprug Wolfgang dođe
Sara Bero, majka hrabrost u emotivnom intervjuu: Šta će biti s Irmom i Ildom kada mene ne bude
Svojom hrabrom borbom da kćerkama Ildi i Irmi pruži sretno djetinjstvo, mlada majka Sara Bero iz Podgorice, skrenula je pažnju regionalne javnosti na život djece rođene s down sindromom. Imala je samo 20 godina, kada je na svoj rođendan, u sedmom mjesecu trudnoće, na svijet donijela blizanke Ildu i Irmu. Tada su joj liječnici saopćili da njene djevojčice imaju Down sindrom. Ništa tokom trudnoće nije upućivalo na to. Sredina, nenavikla na drugačije od sebe, savjetovala joj je da se odrekne djevojčica, uz sugestije kako je cijeli život pred njom. Zahvaljujući svojoj čeličnoj volji, majčinskoj ljubavi i shvatanju da život nosi lijepe,
Tajna uspjeha Estee Lauder koju bi trebala da zna svaka poslovna žena
Estée Lauder, Inc., velika parfemska i kozmetička kompanija, obilježava 75 godina postojanja. Estée Lauder nije samo dobro poznato ime ispisano na elegantnim beauty bočicama napunjenim kremama i losionima koji prkose starosti, već je i ime poslovne žene i beauty doajena koja je najzaslužnija za popularnost i kultni status robne marke. Prve marketinške lekcije Estee je savladala još kao dijete u očevoj radnji željezarije (prodavnica u kojoj se prodaju potrepštine za kuću i vrt). Iz prve ruke je učila šta u praksi znači asertivna prodaja, perfekcionizam, promocija kvalitetnih proizvoda a, prije svega o vođenju računa o vanjskom izgledu. Moda i ljepota su
Saša Ilić, nekadašnji golman po kojem je snimljena i jedna od priča u filmu Kad porastem biću Kengur: Nisam se plašio nepoznatog zato sam ostvario sve što sam želio
Gdje god da se pojavio i boravio, ostavio je traga, nenametljivo, skromno, ali izrazito upečatljivo. Život Saše Ilića, nekadašnjeg sjajnog golmana, a danas poduzetnika, vođen je intuicijom, izazovima, prepuštanjima. Njegova vjera u život i radost donosila je uspjehe jedne za drugim. Danas, nakon fudbalske karijere, putovanja, poslova na različitim stranama svijeta, izgradio je svoju oazu u bokeljskom dragulju Perastu pod imenom Monte Bay Reatreat. Po njegovom životu snimljena je i jedna od priča u filmu „Kad porastem biću Kengur“. Odrastao je sa majkom, ocem i dvije sestre. Taj ženski princip duboko je usađen u njega, a muški dominira.Njegov nadimak je kengur.